آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خورشید آریایی

من و خودم

1393/9/15 10:10
نویسنده : کیمیا
480 بازدید
اشتراک گذاری

غروب بود و هوا سرد  ،پس از مدتها فرصتی پیش آمده بود برای تنهایی...

خودم را برداشتم رفتیم برای هواخوری ...

خیلی وقت بود که با ((من ))تنها  نشده بودیم ،چقدر حرف برای گفتن داشتیم ...

چه ساعتها و دقیقه ها بی هم گذرانده بودیم ...چقدر از هم غافل مانده بودیم ....

رفتیم و رفتیم بی مقصد ... اینقدر گرم صحبت شدیم که سردی و تاریکی هوا یادمان رفت ...

کوچه به کوچه ،خیابان به خیابان ،میرفتیم ،گوشمان نمیشنید صدای هیاهوی مردمان را و نه چشممان نمیدید این همه...

گرم در آغوش هم بودیم و یاد قدیم کرده بودیم ...من و خودم چه دوستی دیرینی داشتیم و درتاریکی و روشنایی مونس راستین  یکدیگر بوده ایم ...

((من ))مدام میگفت چه شد و از کجا یکدیگر را رها کرده بودیم ؟؟،بیا قدری برای هم باشیم ....

صحبت به درازا کشید حتی تا کودکی...چه شیرین بود و چه تلخ یادمان بینظیر زندگی کردنمان...

و ما همچنان با بخار نفسهایمان گرم میشدیم...

پسندها (6)

نظرات (15)

مامان فاطمه
15 آذر 93 11:13
وای چه قلم قشنگی.کیف کردم.
کیمیا
پاسخ
عمه فروغ
15 آذر 93 11:19
سلام کیمیا جان خوبید؟ خیلی زیبا نوشته اید این پست رو آرشیدا گلی رو هم ببوس
کیمیا
پاسخ
سلام عمه فروغ عزیزم مرسی نظر لطفته شماهم آرشیدای خوشگل رو ببوس از طرفم
عشق يعني ...
15 آذر 93 13:26
واقعا فوق العاده بود لذت بردم منم دلم براي خودم تنگ شده.. چه قدر خوبه آدم گاهي وقت شو به خود خودش بده
کیمیا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که اومدی و خوندی،امیدوارم حالت خوب شده باشه ،محل کارم اینترانت شده تو وبلاگ شما نمیرهاما از گوشیم میام میخونم و لذت میبرم
پاری
15 آذر 93 15:17
بسیار زیبا بود...
کیمیا
پاسخ
ندا
15 آذر 93 23:51
عالییییییییییییی گلم مثل همیشه...لذت بردم.
کیمیا
پاسخ
مامی آتریسا جون
23 آذر 93 10:28
سلام کیمیا جون خوبی عزیزم آرشیدا جونم خوبه دست به قلمت خوبه، خیلی قشنگ نوشتی عزیزم منم چند روزیه خیلی دلتنگم نمی دونم واسه چی، واسه خودم، مامانم ، بابام، اصلا نمی دونم فقط دلم خیلی گرفته
کیمیا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت،منم تا یک ماه بعد تولدم همش دلم میگیره طبیعیه عزیزم مخصوصا که دور از خانوادت باشی که دیگه هیچییی
مامانی غزل جون
25 آذر 93 23:41
وااااااااااااااااای خدااای من حرف دلِ این روز های من و نوشتی عزیزم چقد دلم واسه خودم تنگ شده دلم واسه چند ساعت تنهایی تنگ شده چند ساعت خلوت با خودِ خودم
کیمیا
پاسخ
عمه فروغ
29 آذر 93 11:30
سلام کیمیا جون خوب هستید؟ آرشیدای گلم خوبه؟ میخواستم ازتون یه خواهشی کنم آرشیدا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده میشه به ما رای بدید؟ فقط کافیه 39 رو به 1000891010 اس ام اس کنید. ممنون از لطفتون.گل دختری رو هم ببوس
کیمیا
پاسخ
سلام گلم چشم حتما رای میدم عزیزم
مامی آتریسا جون
30 آذر 93 17:46
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت. یــلدایـتـان مـبـارک عزیزم
کیمیا
پاسخ
مامان نی نی
6 دی 93 14:08
سلام، یه خواهشی ازتون دارم محمدکیان جون تو جشنواره عکس نی نی وبلاگ شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 88 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم
کیمیا
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما
مامان سمیه
15 دی 93 0:49
سلام خاله جوني. دخترم تو مسابقه ني ني وبلاگ شرکت کرده.خوشحال ميشيم اگه راي بدين،منتظر محبتتون هستيم.لطفا عدد111 رو به1000891010پيامک بزنين؛يه دنيا ممنونم[گل
کیمیا
پاسخ
چشم حتما
مامان سمیه
15 دی 93 0:52
سلام دوست گلم خیلی عالی بود هزار تا لایک
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم
عسل
19 دی 93 19:00
سلام خیلی زیبا نوشته اید من خیلی وقته خودمو فراموش کردم الان شما گفتید دلم برای خودم تنگ شده دلم می خواد یک روز رو به خودم اختصاص بدم [گریه
کیمیا
پاسخ
کار خوبی میکنی گلم
یگانه
20 دی 93 18:37
http://yeganeh257.blogfa.com/ وبلاگمه خوشحال میشم بهم سر بزنی سایتتون عالی بود همه مطالبتونو خواندم اولش ناراحت بعدش خوشحال شدم برای دختر ومادرتون /انشالاه همیشه سایه مادر بزرگوار تون بالای سرتون باشه وارشیدا کوچولو هم همیشه سالم وسر حال باشن معلومه خدا خیلی دوستون داره التماس دعا
کیمیا
پاسخ
ممنون عزیزم که سر زدی.چشم حتما میام خدمتتون
خاله جونی
19 بهمن 93 16:33
حافظا دیدی که کنعان دلم بی ماه شد ، عاقبت با اشک غم کوه امیدم کاه شد ، گفته بودی یوسف گمگشته باز آید ولی ، یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد. برای شادی روح خانومم صلوات بفرستین
کیمیا
پاسخ
وای چی شده آخههههههههه