آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خورشید آریایی

آرشیدا یک هفته پاک است

1393/10/21 12:29
نویسنده : کیمیا
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم...

دیگه انقدر سرم شلوغه و پرکارم دیگه خیلی کم میام و مطلب میزارم...

دلیلش:آخه مامانم جمعا" نزدیک به یک ماه بود که بستری بود به خاطر مشکلات قلبی و خدارو شکر که الان خوبه

حالا بگم از خودمون: این ماه نمیدونم چی شد که یهو فرشاد گفت دیگه بهتره ارشیدا رو از شیر بگیری آخه داره هر روز وابسته تر میشه و به خاطر همین خیلی بد غذا میخوره ،یعنی من و فرشاد تا دو تا قاشق بخوره این بچه گریمون میگرفت.فقط و فقط شکمشو با شیر پر میکرد.

منم گفتم خو حالا که آرشیدا رفته تو بیست ماهگی فکر بدی هم نیست متفکر

خلاااااااصه درسخوان اول خواستم کم کم ترکش بدم که اذیت نشه بچه ولی انقدر باهوشه این دختر که با هیچ ترفندی قانع نمیشد و گول نمیخوردمنم متوسل شدم به تلخک.سبز

هیچی دیگه حالش از شیر بهم میخورد و طول روز اصلا بهانه شیر نمیگرفتو میگفت :شیر مامان تلخه بده به پیشی بخوره اصلا به آرشیدا نده آرشیدا دهنش اه میشه خندونکولی بسی بداخلاق و لجباز شده الان یه هفته ست که شبا خواب نداریم و هر نیم ساعت تا صبح بیداریم و قصه میخونیم براشخطا

حالا هم که از شیر گرفتیمش ریش سفیدای دلسوز فامیل جمع شدن میگن :واااااا چرا بچه رو زمستون از شیر گرفتی؟؟؟بچه دلش یخ میکنههههه استخوناش میلرزهتعجبضعیف میشهسوتدوباره بده بهششاکی

منم گفتم نچچچچچچچچچچچکچلمیخواستین قبلش بگین زبان

 

 

پسندها (4)

نظرات (11)

مامان فاطمه
21 دی 93 13:58
عزیزم مبارکه. پروژه مهمیه. خیلی خوب شد.گوش نده به حرف ریش سفیدا.کم کم غذا خوردنش هم بهتر میشه.فقط ممکنه کمی لاغر بشه.که بعدا مطمئنا جبران می کنه.از طرف من ببوسش.
کیمیا
پاسخ
هنوز ده روز نگذشته کلی لاغر شده شبا هم که اصلا خواب نداره و تا صبح گریه میکنه نمیدونم کی قراره عادت کنه
عشق یعنی
21 دی 93 19:59
ای جوووووووونم پس یه پروژه ای دارین برای خودتون این شاله که خیلی راحت با این قضیه کنار میاد راستی شما تو کدوم شهرین و چه نمایندگی ای دارین ؟ با همسرتون با هم کار می کنید خیلی برام جالب بود خیلی دوست داشتم بدونم کسی هم مثل ما هست یا نه
مامی آتریسا جون
22 دی 93 8:39
مبارکه عزیزم، کیمیا جون کار خیلی خیلی خوبی کردی، من با مشورت دو پزشک دقیقا بیست ماهگی ؛ آتریسایی رو از شیر گرفتم، امروز نزدیک به سه هفته ست؛ آتریسا هم خیلی بدغذا بود و الان هم هنوز خیلی خوب نشده ولی بهتر شده کیمیا جون حرف عوام که میگن چرا زمستون گرفتی هیچ توجیه علمی نداره ، فقط چون دیگه شیر مادر نمیخورن و آنتی بادی های شیر مادر رو از دست میدن باید یه کوچولو مواظب باشی یه وقت خدای نکرده سرما نخورن همین وگرنه دکتر آتریسایی میگفتش که بهترین فصله ؛ آخه بچه کمتر تشنه میشه... خدا رو شکر سمت ما 10 روز اول که از خدا خواستم هوا رو خیلی سرد نکنه تا هر روز ببرمش پارک هوا خیلی خوب بود، هر روز رفتیم پارک... مواظب خودتون باشین بووووووووووووووووس
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم که دلگرمی دادی آتریسای خوشگلو ببوس
مهدیه مامان تبسم
22 دی 93 12:54
سلام عزیزم/ الهی آرشیدای منو از شیر گرفتین الهی بمیرم عزیزم ناراحت نباش خدا کمکتون کنه من تو این زمینه تجربه ندارم نمی تونم کمکتون کنم
کیمیا
پاسخ
سلام مهدیه جون مرسی عزیزم تبسمو ببوس
مامان علیرضا
23 دی 93 10:07
سلام عزیزم. خیلی دل تنگ شده بودم. خدا بد نده،ان شا الله مامان روز به روز بهتر بشه تا شما غصه نخوری. ماشاالله آرشیدا جون چه خانومی شده.
کیمیا
پاسخ
قربونت برم گلم
مامان علیرضا
23 دی 93 10:10
خوب کردی از شیر گرفتی.. منم چند بار خواستم اینکارو انجام بدم ولی هنوز دلم نیومده باباشم موافقت نمیکنه.. ولی از پوشک قصد دارم تا قبل عید بگیرمش. حرف قدیمی ها درست نیست،از نظر دکترا کاملا خرافاته.،پس فکرشو نکن.
کیمیا
پاسخ
از پوشک هم انشاله همین روزا میگیرمش
پاری
23 دی 93 10:15
نازی....عزیزم.....عادت میکنه به غذا کم کم......حالا که شروع کردی دیگه تا آخر ادامه بده.
کیمیا
پاسخ
سلام خوبید؟مرسی بله باید ادامه بدم با اقتدارراستی با سایت دفترمون فقط تو یک سری از سایتا میتونم برم چون اینترانت شده و ایمیلامو نمیتونم ببینم گوشیمم کلا دیگه ایمیلامو نمیخونه،راستی نی نی خوبه ؟(ببخشید فقط همینجا رو داشتم جواب بدم که بتونید بخونید)تو نی ینی سایتم کاربریتونو پیدا نکردم پیغام بزارم
عشق یعنی
24 دی 93 8:35
عزیزم ما بیمه نوین تو مشهد هستیم این شاله موفق بشی
کیمیا
پاسخ
شمام موفق باشید عزیزم باید باهم مفصلا حرف بزنیم در مورد درآمدامون
مهدیه مامان تبسم
26 دی 93 19:45
لطف داری کیمیا جون. آرشیدا جان را ببوسش
مامان علیرضا
7 بهمن 93 16:19
عزیزم با نی نی پاک چه میکنی؟ دلمون تنگت میشه گلم
مامان سمیه
19 اسفند 93 1:30
الهی بگردم ... خدا به نی نی هامون صبر بده .. خیلی براشون سخته منم در حال ترک دادن شیر خوردن دخترمم.. خیلی سخته دلم طاقت نمیاره باز بهش شیر میدم کلی با خودم درگیرم تلخک هم فایده نداشت باهمون تلخکا میخوره... امیدوارم موفق باشین در این راه ارشیداجونوببوسین