آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

خورشید آریایی

بدون عنوان

1392/8/5 11:04
نویسنده : کیمیا
116 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزم 

 

دیروز هوا خیلی خی ی ی ...لی سرد بود ؛ساعت 5 وقت دکتر داشتم لحظه شماری میکردم صدای قلب کوچیکتو بشنوم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخلاصه با خاله رویا رفتیم قزوین،وقتی رفتم پیش دکتر سونو گرافی کرد ؛بهم گفت تا حالا دخترتو دیدی؟گفتم نه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی!بعد صفحه مانیتورو برگردوند روبروی صورتم ؛قلبم داشت از جا کنده میشد چشامو خیره کردم تو صفحه ء سیاه تا اینکه تو دستای کوچولوتو نشونم دادی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی خانم دکتر گفت: بیا اینم دست بچت ،اینم سرشه با هیجان گفتم: خانم دکتر یعنی واقعا الان داره دستاشو تکون میده؟باخنده گفت آره دیگه ...بعد تو یه غلطی زدیو پششتو کردی سمت من ،بهترین لحظه ء زندگیم بود خیلی کیف کردم به قول بعضیا باید مادر بشی تا بفهمی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.خلاصه همه چی خوب بود آب دور سرتم خداروشکر خوب بود امیدوارم سالم سالم باشی خوشگل مامان قربون اون چشات برم شبم خونه مامانبزرگ دعوت بودیم وقتی اومدم واسه بابا با آب و تاب تعریف کردم و دلشو بردم نمیدونی چقدردوست داره ببیندت تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی؛همه ءزندگیم تویی خوشگلم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

[ چهارشنبه بیست و هفتم دی 1391 ] [ 12:20 ] [ کیمیا ] [ نظر بدهید ]
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)