آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

خورشید آریایی

نظرات (7)

مامان فاطمه
24 اردیبهشت 93 19:41
زیارت قبول عزیزم. زیارت تو هم قبول آرشیداجونم. من هم نذر کرده بودم هر وقت دخترم از بیمارستان مرخص شد (همون موقع که 1 ماهش بود)ببرمش پابوس حضرت اما هنوز که دخترم رو نطلبیده.
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم دعا میکنم ایشاله که هر چه زودتر قسمت فاطمه جون گلم بشه
تبسم
27 اردیبهشت 93 10:57
قبول باشه خدا رو شکر برای برآورده شدن نذرهات دعا کن نذر من و همه ی مامانایی که کوچولوی بیمار دارن هم برآورده بشه
کیمیا
پاسخ
مرسی گلم ،ایشاله اگه لایق باشم
مامی آتریسا جون
27 اردیبهشت 93 18:30
ایشالله همیشه خوشی و سلامتی باشه، خیلی خوشحالم که آرشیدا جون خوب شده و نذرتون رو ادا کردین توی ماه رجب و همچین سعدتی خیلی خوبه عزیزم التماس دعا
کیمیا
پاسخ
ممنون عزیزم از لطفت
مامان فاطمه
29 اردیبهشت 93 13:15
تولد تولد تولدت مبارک. تولدت مبارک آرشیدای نازم.این یه بوس گنده از طرف من و فاطمه
کیمیا
پاسخ
مرسی خاله ی عزیزم ،از طرف من و مامانم سه تا ماچ محکم به فاطمه جونم
مامان طاها
30 اردیبهشت 93 2:39
قبول باشه.راستی تولد فرشته کوچولو مبارکه.ایشالله هزار سال زنده باشی کوچولو.من هم متولد 30 اردیبهشتم.تولدمون مبارک.
کیمیا
پاسخ
مرسی واقعا ممنون تولد شمام مبارک باشه خاله جون
مامان ارمیتا
30 اردیبهشت 93 8:22
سلام عزيزم تولدت مبارک خاله جون ايشالا صدوبيست سال کنار مامان بابا شاد زندگى کنى
کیمیا
پاسخ
مرسی خاله جون عزیزم مرسی قدم رنجه کردید
مامان علیرضا
30 اردیبهشت 93 8:35
عزیز دلم تولدت مبارک خاله جونی 1 سالگیت مبارک. دوستت دارم آرشیدا جون.
کیمیا
پاسخ
مرسی خاله ندا جونم ایشاله تولد علیرضا جونم