آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

خورشید آریایی

سرخک

1393/2/13 12:21
نویسنده : کیمیا
242 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره تب فرشته کوچولوی ما بعداز 5 روز اومد پایینو و خداروشکر که با خوندن کامنت پریسا جون  تن ندادم به طب خانگی و اصرارمادر شوهرو ...عینک

تا اینکه دیروز ظهر تمام صورت و بدن آرشیدا دونه های قرمز زدومنم که دیگه  از

ترس داشتم سکته میکردمغمگین،  کاشف به عمل اومد جوجه ی ما سرخک گرفته بوده و چه عذابی رو تحمل کرده بچمگریه

بیقراریاش کم و بیش ادامه داره و منم که سخت مشغول انجام وظیفه ی مادری...خستهخواب آلود

پسندها (1)

نظرات (11)

پریسا مامان کیان
13 اردیبهشت 93 15:28
سلاااام کیمیاجون خوبی؟؟؟؟ آخی عزیزم آرشیدای نازنین چقدر درد کشیده.انشالله هرمر چه زودتر خوب میشه دخترمون.راستی تو دوستان کیان محمد پارسا هم قبل از یکسالگیش سرخک گرفت. ؟ خدا رو شکر خوب خوب شده الان.اگه سوالی داشتی میتونی بری از مامانش مریم جون بپرسی.شاید یاونه کمکت کنه.انشالله بهتر باشی خورشید آریایی ما و بر نی نی وبلاگ بتابی
کیمیا
پاسخ
سلام پریسا جون فدات بشم،باشه حتما میرم تو وبش ببینم چه خبره
مهدیه مامان تبسم
13 اردیبهشت 93 20:44
سلام.من مامان تبسم هستم.من شما را لینک کردم. خوشحال میشم که با هم در ارتباط باشیم.شما هم دختر ناز نازی دارید. خدا واستون نگه داره.
مامان علیرضا(ندا)
14 اردیبهشت 93 0:05
عزیزم انشاالله زودتر خوب بشه.همش تو فکر شم. علیرضا هم 2 روزه تب کرده..
کیمیا
پاسخ
الهی بمیرم واسش ایشاله زودی خوب میشه
مامان فاطمه
14 اردیبهشت 93 12:53
سلام.دخمل گلم چطوره.زود بیا خبرمون کن.دلواپس گلمم.
کیمیا
پاسخ
خداروشکر عزیزم بهتره فاطمه جونمو ببوس
مامان نی نی
15 اردیبهشت 93 9:19
سلام خوبید..راستی با سوپرایز ما همراه بشید.ممنونم البته پیشاپیش تولدش مبارک
کیمیا
پاسخ
مرسی گلم
تبسم
15 اردیبهشت 93 17:16
سلام آخی عزیز دلم تا این فسقلیا برزگ بشن ما رو خفه می کنن
کیمیا
پاسخ
آره والا
مامانی غزل جون
18 اردیبهشت 93 21:32
سرخک؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ایشالله زودی خوب بشی نااااااااااااازم
کیمیا
پاسخ
مرس گلم
مامان علیرضا
20 اردیبهشت 93 16:52
حال آرشیدا جون چهطوره؟
کیمیا
پاسخ
خدا رو شکر ندا جوونم بهتر شده
مامان فاطمه
20 اردیبهشت 93 17:48
کجائی عزیزم؟ما رو بی خبر نذار.ما دل نداریما.زود نگران میشیم.
کیمیا
پاسخ
قربونت برم عزیزم زیر پاتونیم
مامی آتریسا جون
21 اردیبهشت 93 16:15
سلام عزیزم ببخشید که این همه دیر جواب دادم نتم قطع بود امروز وصل شدم خوشحال میشم بهم سر بزنیم لینکتون کردم، راستی آرشیدا جونم هم اردیبهشتیه جااااااااااااااااااااان
کیمیا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم منم لینکتون کردم،به افتخار نی نی های اردیبهشت
مامان علیرضا
22 اردیبهشت 93 23:29
خوشحالم از اینکه بهتر شده..