آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

خورشید آریایی

آرشیدا مریض شد

1393/2/10 11:58
نویسنده : کیمیا
221 بازدید
اشتراک گذاری

حالم امروز خوب نیست،سه چهار شبه که درست و حسابی نخوابیدم ،آرشیدا چهار روزه داره تو تب میسوزه و دارو و دکتر هم اثر ندارهغمگین

عروسک خانوم همش گریه میکنه و بی تابه،سه روزه لب به غذا نمیزنه از هر چیزی که بره جلوی دهنش فرار میکنه

دلم برای شیطونی کردناش تنگ شده ،نمیدونم چیکار کنم ؟ دکتر گفت ویرووسه ،ولی آخه چهار روزه تبش فقط با دارو قطع میشه و همین اثر دارو میره دوباره تب میکنه گریه

کلافه ام ،مادر شوهرم میگه تو گلوش چیزی گیر کرده و به اصطلاح خودش تیکه افتاده و باید ببریمش پیش یه خانمی که اونو دربیاره و کارش تجربیه ،اما من خیلی میترسم و راضی نمیشم،نمیدونم چیکار کتم؟!!!

فکر کنم بچم چش خوردهغمگین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علیرضا
10 اردیبهشت 93 12:34
خیلی ناراحت شدم... انشاالله زودتر بهتر بشه.
کیمیا
پاسخ
پریسا مامان کیان
10 اردیبهشت 93 15:21
سلاااااااااااااااااااااااااااام عزیزم کیمیا جون خیلی ناراحت شدم نه بابا تیکه چیه؟ تیکه تو گلوی کسی گیر میکنه که لقمه نجویده و گنده رو قورت بده. تازه تب هم نداره. فقط به شدت معده و قفسه سینه میسوزه از دردش این فسقلیا مگه چی میخورن که چیزی تو گلوشون گیر کنه. حتما حتما حتما از شیاف استامینوفن و پاشویه با آب نمک برای پایین آوردن تبش استفاده کن. مبادا شیاف تو خنه نداشته باشی. اگه وزنش زیر 10 کیلوا از شیاف 150 در غیر اینصورت از شیاف 300 استفاده کن. ما هم از این تبای چند روزه بدون هیچ دلیلی داشتیم. بعد از یک هفته چند تا دندون با هم جوونه زدن. غصه بی اشتهاییشم نخور. خوب بشه خودش دوباره به غذا خوردن می افته. انشالله زودی خوب میشه و تو از نگرانی در میای.
کیمیا
پاسخ
مرسی پریسا جون که بهم گفتی ،تبش فقط با شربت ایبوپروفن پایین اومد شیاف کردم اصلا اثر نداشت ،ولی حالا خداروشکر خوبهکیانمونو ببوس
مامان فاطمه
10 اردیبهشت 93 23:57
سلام عزیزم. نترس چیزی نیست.حتما داره دندون درمیاره.دختر من گاهی وقتا این جوری میشه.اایشالا بهتر میشه و اینقدر برات شیطونی می کنه که حسابی کلافه میشی.
کیمیا
پاسخ
ممنون که همراهمون هستی عزیزم فاطمه جونمو ببوس
مامان علیرضا
13 اردیبهشت 93 8:51
حال آرشیدا جون چهطوره؟ بهتر شده؟
کیمیا
پاسخ
مرسی ندا جون بهتر شده خداروشکر
مامانی غزل جون
18 اردیبهشت 93 21:31
الهی بمیرم برا آرشیدا جونم غزلم منم یه چند روزی همین طوری بود خدارو شکر دندونش که جونه زد خوب شد ایشالله دیگه درد نکشی عروسک خوشکل
کیمیا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم ،مرسی خدا کنه همه دردا و اذیتا از دندونای این شیطونکا باشه