آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

خورشید آریایی

تولد آرشیدا جونم

1393/2/31 10:46
نویسنده : کیمیا
258 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه  آرشیدا جون یکسالش شده و دخترم واسه خودش خانومی شده

خیلی بامزه و دوستداشتنی شده ،هر کار که بکنیم ازش تقلید میکنه و کلی از حرکاتش میخندیم

دختر لجبازی نیست و فقط مواقعی که خوابش بیاد اذیت میکنه .

کارایی که آرشیدا تو یکسالگی میکنه :

وقتی بهش میگم چند تا دوستم داری؟ میگه :دو تا

بهش که میگم بخند با صدای بلند قهقهه میزنه

بوسم میکنه ،بغلم میکنه

به هر بلندی آویزون میشه و راه میره

شونه برمیداره و موهامو شونه میکنه

گل سرشو میزاره رو سرش که خوشگل بشه و بعد میخنده

وقتی گرسنشه میگه: به به و بالاخره بهم میفهمونه که گرسنه ست

هر چیزی که دستم میبینه میگه : من ، من ،یعنی بدش به من

خلاصه یه فضول خانومیه که نگوخندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان فاطمه
2 خرداد 93 19:56
ماشالله.دخترتون رو شوهر میدید.یه پسر خوب سراغ دارم.
کیمیا
پاسخ
مامان علیرضا
3 خرداد 93 10:28
دوستت دارم عزیزم.خاله جونی بامزه..با نمک...خوشمزه...
کیمیا
پاسخ
منم دوست دارم خاله جونم
مهدیه مامان تبسم
11 خرداد 93 10:08
ماشاله به این دخمل خوشگل و خوش تیپ خدا واست نگه داره از چشم بد به دور
کیمیا
پاسخ
ممنون مهدیه جان تبسم جانو ببوس
مامانی غزل جون
17 خرداد 93 23:57
ای جوووووووونم چه نازی با این شنل خوشکل
کیمیا
پاسخ