آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

خورشید آریایی

شیطونی آرشیدا

1392/12/6 9:42
نویسنده : کیمیا
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام آرشیدا نازمقلب.دختر خوب و طنازمقلب

 

الهی مامان فدات شه که میگی: ماما و قند تو دل ماما آب میشه عسلمممممممماچماچ

 

دیروز وقتی من و آرشیدا رفتیم تو چرت بعد ازظهر یهو چشامو باز کردم و با صحنه عجیبی روبرو شدم...

آرشیدا سینه خیز و دنده عقب رفته بود زیر میز ناهار خوریاوه

 

 

 

 

آخه دخترم انقد شیطونمتفکرمتفکرمتفکر

چهار دست و پا شی چی میشی گلمسوال

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

shayanjooni
4 اسفند 92 12:38
سلام خانومی خسته نباشید.وب جالبی دارید.با عکس های تولد شایان جون به روز شدیم. خوشحال میشیم قدم رنجه کنیدوتشریف بیاریدتشکر
کیمیا
پاسخ
مرسی که سر زدین چشم
پریسا مامان کیان
4 اسفند 92 23:11
سلااااااااااااااااااام هوراااااااااااااااااااااا هوراااااااااااااااااااااا آرشیدا برگشت. خیلی منتظرش بودم. دلمون تنگ شده بود. نازنین خاله شیطونی کن. بریز بپاش هر کاری دلت میخواد بکن. ما خیلی دوست داریم عروووووووووووووووووووووسک
کیمیا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان علیرضا
6 اسفند 92 8:48
مبارک باشه عز یزم. باید خیلی مواظبش باشی. من هم همینجوری رو تخت خودمون علیرضا رو گذاشتم به یه چشم به هم زدن افتاد. مواظب خورشید ما باش خانومی.
کیمیا
پاسخ
مرسی گلم منم آرشیدارو گذاشتم رو تخت یهو تا برگشتم دیدم لبه تخته و داره با سر میره زمین بلند حضرت عباسو صداکردم یهو رو زمین و هوا موند ...
مهسا مامان طاها
9 اسفند 92 21:40
واای خدایا!مواظبش باش عزیزم لالا که میکنه دورش بالش بذار یه وقت اگه بیدار شد نره اینور اونور خدایا خیلی کاراشون خطرناکه
کیمیا
پاسخ
وااااای آرهباشه عزیزم