آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

خورشید آریایی

کارای جدیدآرشیدا

1392/12/6 12:36
نویسنده : کیمیا
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان نی نی وبلاگیم که الحق باید بگم با اینکه نمیبینمشون از صد تا دوست جون جونیم که هر روز میبینمشون برام عزیزترن و دلم هر روز براشون تنگ میشه...

دخترک ناز ما هنوز چهار دست و پا نمیره و تلاشای من و باباش هیچ نتیجه ای نداره ،مامانم میگه همه چیز باید تو زمان خودش اتفاق بیفته و تو اگه خودتم بکشی نمیتونی بچه رو بزور چهار دست و پا کنیمتفکرراست میگه چون دخترکم چون که غلت نمیزد هر چی تلاش میکردم و برعکسش میکردم بدتر گریه میکرد و عصبانی میشد ناراحتاما حالا که غلتیدن و سینه خیز یاد گرفته حتی دو دقیقه نمیخوابه که مای بی بیشو ببندمخنده.

خلاصه هنوز هیچی نشده انقدر شیطونه که نگو اصلا آروم و قرار نداره همش دوست داره چنگ بزنه به تمام اشیایی که دورو برش هست و مزه شونو بچشهنیشخند

بغلشم که میکنم باچنگولاش  دوست داره محتویات چشامو دربیاره سوالباهاشم که حرف میزنم چنگ میندازه تو دهنم و از حرف زدن پشیمونم میکنهخندهخلاصه دنیایی داریم با این جوجوی شیطون و بلالبخند

 

 

آرشیدا هنگام پخش آگهی بازرگانیخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سوینا
13 بهمن 92 11:13
سلام.وبلاک زیبایی دارید خوشحال میشم به ما هم سر بزنید اگر با تبادول لینگ موافق هستید خبرم کنید
مامان علیرضا
13 بهمن 92 11:20
خوشمزه ی من،شما مثل گل پسری میمونی،ناز نازی خاله دوستت دارم.
کیمیا
پاسخ
مرسی خاله جونم اینترنت مامانمو اذیت میکنه همش قطعو وصل میشه
نی نی پوش
13 بهمن 92 12:28
اگه دنبال لباس ارزان قیمت با کیفیت مناسب واسه کوچولوهاتون میگردید به فروشگاه من سر بزنیید شروع قیمت ها از 4 هزار تومان تا 18000 تومان نی نی پوش
مامانی غزل جون
14 بهمن 92 23:38
چقد با خوندن این پستت امیدوار شدم دختر من تازه رفته تو 8 ماه نه غلت میزنه...نه سینه خیز میره ... نه چهار دست و پا... ولی رورک سواریش عالیه در حد مسابقات رالی ولی بقیه دیگه کچلم کردن انگار چهار دست و پا نرفتن غزلک شده سنگینی رو شونه هاشون... ولی من معتقدم همه چی باید طبق روال طبیعی خودش طی بشه...
کیمیا
پاسخ
به حرف دیگران توجه نکن اذیت میشی باز خوبه روروک میتونه ببره