آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

خورشید آریایی

دردهای یک مادر...

1392/12/6 9:41
نویسنده : کیمیا
244 بازدید
اشتراک گذاری

هر کی این مطلبو خوند یه حمد شفا برای مادرم بخونه

 

مادر ...

زمانی که مادر شدم بیشتر دانستم که تو کیستی...و اما تو با شکسته نفسی گفتی: نفهمیدم شما چطور بزرگ شدید!!!

از وقتی پدر رفت روزگار خوشت را ندیدم ،مظلوم ترین مادر دنیا...

خویشاوندیت با درد را تاب دیدنم نیست ...و تو مهربانانه اما با تن  و روحی ستمدیده درشتی گاه و بیگاه فرزندانت را تاب میآوری ...

دوازده سال گذشته است و ترسها با بی انصافی دردهایت را زیادتر و زیادتر میکنند...

ترس بی خانه شدن ، ترس تنها شدن و هزاران دیگر...

خدایا زندگی مرا بگیر و سلامتی را به مادرم باز گردان...

خدایا مادرم را بالای سرم میخواهممممم...

 

 

بعد از آزمایش مغز استخوان مامانم که من بالای سرش بودم یه شب راحت نخوابیدم و همش جلوی چشامه ،تصویر درد کشیدن مادر و پدر از اون دسته تصاویری هست که هیچوقت از ذهن هیچ آدمی پاک نمیشه ،همه چیز به جواب این آزمایش بستگی داره هرکی این مطلبو خوند برای مادرم یه حمد شفا بخونه ،به امید سلامتی همه مادرای دنیاقلب

پسندها (1)

نظرات (12)

پریسا مامان کیان
6 اسفند 92 10:28
واااااااای کیمیا جون خیلی ناراحت شدم. انشالله خبر خوشی و سلامتی بهتون میدن. خدا به حق آبروی حضرت زهرا سلامتی مادرت رو برگردونه انشالله. انشالله همیشه سایه اش بالا سرت باشه گلم.
کیمیا
پاسخ
مرسی پریسا جون به دعای شماانشاله
مامان فاطمه
6 اسفند 92 21:29
سلام. بعد از چند ماه که اومدم می خواستم خبرهای خوش بشنوم اما... . امیدوارم خداوند سلامتی را به مادرت برگرداند و سالیان سال سایه اش بالای سر شما باشد.
کیمیا
پاسخ
خوش اومدی عزیزممرسی به دعای شما
مامانی غزل جون
8 اسفند 92 23:38
انشالله خدا شفا بده خداروشکر که قدر مادر مهربونتونو مبدونید کاش مادر منم بود.... کاش تو 3 سالگی من نمیرفت و زمانی که تو اوج نیاز من بهش بود تنهام نمیزاشت خدا همه رفتگان و رحمت کنه و همه مریضا رو شفا بده مخصوصا مادر مهربون شما رو.....
کیمیا
پاسخ
الهی بمیرم برات عزیز خدا مادرتو رحمت کنه تو رو واسه غزل جوون حفظ کنه
مهسا مامان طاها
9 اسفند 92 21:38
عزیزم انشااله مامان گلت زودتر لباس عافیت به تن کنه
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان علیرضا
10 اسفند 92 12:33
سلام عزیزم خدابد نده. خیلی ناراحت شدم عزیزم. براش تو حرم دعا میکنم کیمیا جون. غصه نخور گلم..
کیمیا
پاسخ
مرسی گلم
مامی آتریسا جون
15 اسفند 92 9:35
ایشالله که خبر سلامتی مادر گلتون رو بشنویم
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیز دلم ،ایشاله
مامان فاطمه
16 اسفند 92 21:17
سلام.کجائی.ما را بی خبر گذاشتی.دلواپستم.آرشیدا خوبه؟ مامانت چطوره؟
کیمیا
پاسخ
سلام گلم به زودی میام انشاله،جواب آزمایش مامانمو امروز گرفتم ولی دکتر فردا میبیندش که بگه چی به چیه ،فاطمه نازو ببوس
مامان فاطمه
21 اسفند 92 19:17
کجائی؟
خاله سویا
25 اسفند 92 18:14
پستت خیلی ناراحتم کرد انشالله که چیذی نیست به امید خبر های خوش
مامانی غزل جوون
29 اسفند 92 14:16
بهار آمد که تا گل باز گردد / سرود زندگی آغاز گردد بهار آمد که دل آرام گیرد / ز درد و غصه ها فرجام گیرد دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم . بهار بر شما مبارک
پریسا مامان کیان
2 فروردین 93 18:22
سلام سلام صد تا سلاااااااااااااااااام به روی ماه آرشیدا جوون و مامان کیمیای عزیز سال نو مبارک. صد سال به این سالها آرشیدای عزیزم برای تو و خانواده نازنینت سالی پر از شادی و سلامتی و خوشبختی آرزو میکنم. ببخشید اینترنت نداشتم زودتر خدمت برسم. کیمیا جوون از مامان نازنینت چه خبر؟ انشالله که خبرای خوبی برامون داشته باشی.
مامان فاطمه
4 فروردین 93 12:20
کجائی تو رو خدا.مردم از دلواپسی.