آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

خورشید آریایی

تولد یکسالگی

1393/3/5 9:40
نویسنده : کیمیا
397 بازدید
اشتراک گذاری

..شکلک های شباهنگ Shabahang- Birthday: 3

 

وای امروز تولد خورشید خانومه ،واقعا نمیدونم بعد از این همه سختی که تو این یک سال کشیدم ،ولی بازم میگم که چه زود گذشت و آرشیدا یکسالش شد

به خاطر اثاث کشی خونمون که درست مقارن شد با تولد آرشیدا جون مجبور شدم تولدش رو چند روز جلوتر بگیرم که ایشاله عکساش رو میزارم

شکلک های شباهنگ Shabahang- Birthday: 1

مرسی از همه دوست جونام که تولد آرشیداجونو تبریک گفتن واقعا سر صبحی شرمندم کردنراضی

پسندها (7)

نظرات (10)

مامی آتریسا جون
30 اردیبهشت 93 10:14
تولد تولد تولدت مبارک باشه آرشیدا جونم
کیمیا
پاسخ
مرسی مرسی خاله جونمآتریساجونمو از طرف من ببوس
مامان ارمیتا
30 اردیبهشت 93 10:56
شما لطف دارین مرسی که به وبلاگ ما سر زدی ... اون کدوم دریاست که عکس گرفتی
کیمیا
پاسخ
دریای خزر گلم (مازندران)
مامان ارمیتا
30 اردیبهشت 93 11:02
اون پستی که درباره مامانت نوشتی خیلی ناراحت شدم . انشاالله که بهتر شدند . ... ماشاالله نینیتون خیلی نازه خدا حفظش کنه کجایی هستس
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری ،قربونت برم آرمیتا جون هم خیلی خیلی نازه،آره هستم گلم
رز مامان مهرسا
30 اردیبهشت 93 11:16
تولدت مبارک عزیزم انشالله صدساله شی ارشیدا جون
کیمیا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان طاها
30 اردیبهشت 93 13:14
بازم تولدت آرشیدا جون مبارک.من هم لینکت کردم
پاری
30 اردیبهشت 93 14:27
مبارکه......ایشالاه عروس بشه این خوشگل خانم......
مامان علیرضا
31 اردیبهشت 93 9:02
ما منتظر عکس های قشنگ آرشیدا جون هستیم.
تبسم
31 اردیبهشت 93 13:26
یه عالمه تبریک سال های سال شاد و سلامت جلوی چشمات باشه و از خوشبختیش لذت ببری دیروز می خواستم نظر بذارم اما نتم داغون بود نشد
کیمیا
پاسخ
قربونت برم گلم لطف کردی
مهدیه مامان تبسم
11 خرداد 93 10:05
سلام عزیزم.تولد خورشید زندگیت مبارک باشه ایشالاه دخملتو تو لباس عروسی ببینی بازم تبریک از طرف من ببوسش
مامانی غزل جون
18 خرداد 93 0:00
تولدت مبارک عزیزم ببخشید اگه دیییییییییییییر شد شرمنده ام اگه دیر به دیر سر میزنم این فسقل برام فرصت نمیزاره
کیمیا
پاسخ
عزیزم همینقدر که سر میزنی ممنونم