آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

خورشید آریایی

سال 92 خودرا چگونه گذراندید...

1393/1/18 12:56
نویسنده : کیمیا
249 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم به این فکر میکردم که اگه الان مدرسه میرفتم و یه موضوع انشا بهم میدادن که سال 92 رو چجوری گذروندم چی باید بنویسم؟؟؟؟متفکرخوب بود ؟ بد بود ؟ نمیدونم خلاصه واسه این همه اتفاقایی که واسم تو سال گذشته افتاد ...

همیشه نزدیک تحویل سال که میشه تمام سالی که گذشت میاد جلو چشم:

باردار شدنم:خوب

به دنیا اومدن آرشیدا: خوب

لذت مادر شدن : خوب

بیماری آرشیدا : بد

خوب شدن آرشیدا : خوب

انصافا باید گفت سال خوبی بوده چون خوباش خعلی بیشتره و جا واسه ناشکری و بهونه گیری نمیمونه نیشخند

لحظه تحویل سال ، منو فرشاد هیچی نداشتیم که بهم بگیم و سکوت مطلق بین ما حرفای زیادی میزد که هر دومون میشنیدیم ،من پر از بغض بودم واسه سختیایی که هر سه مون کشیدیم و پراز اشک شوق بودم واسه لطفی که خدا بهمون کرد و نذاشت تو حسرت از دست دادن آرشیدا بمیرم...

حالا که فکر میکنم و نامهربونی بعضی از اطرافیانم دلمو دوباره و دوباره میشکونه که بی اونکه چیزی از مشکلش بدونن ،میگفتن از خدا بخواه دخترت زجر نکشه و تو این دنیا نمونه....

یادمه که فقط یه چیزی به خدا گفتم و گفتم خدایا من بدون آرشیدا نمیتونم نفس بکشم ...

خدایا کمکم کن یادم نره معجزه ی تو تو بغلمه و از وجودش لذت میبرم و از بزرگ شدنش روحم بزرگ میشه تمام سختایی که کشیدم همه از یادم میره ...

یا مقلب القلوب از تو میخوام که تو سال 93 هیچ بچه ای و هیچ مادری مریض نباشه و هر کی آرزوی داشتن بچه ای رو داره امسال دامنش سبز باشه... آمین...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پارمیدا
18 فروردین 93 8:18
ایشالاه سال جدید برای شما و خانوادت سالی بسیار خوب و پر برکت همراه با سلامتی باشه. این جوجو کوچولو هم عوض من ببوسش.
کیمیا
پاسخ
ممنون برای شمام آرزوی بهترینا رو دارم ،امیدوارم در کنارهمسرتون و پارمیدا جون یه سال پراز آرامش و سلامتی رو داشته باشید
مامانی غزل جوون
18 فروردین 93 16:33
گلم از خوندن مطلبت خیلی ناراحت شدمپ ایشالله سال جدید سالی پر از شادی و سلامتی باشه اگه دوست داشتی و قابل دونستی از مریضی آرشیدا برام بگو خیلی دلم گرفت از خوندن اینکه آرشیدا جووونی ام مریضی کشیده
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم صفحات اول وبم از اول بارداریم نوشته شده به اضافه ماجرای کامل بحرانی که داشتیم اگه دوست داشتی و وقت کردی بخون
مامان علیرضا
22 فروردین 93 11:15
ان شاالله امسال همش خوب خوب ...خوب خوب بنویسی عزیزم.
پریسا مامان کیان
23 فروردین 93 23:30
سلااااااااااااااام عاقا ما برا این مطلب نظر گذاشته بودیم پَ کو این نظر ما؟؟؟؟؟؟؟ نکنه کاسه ای زیر نیم کاسه است؟ نکنه کسی برا نظرای ما پاپوش درست کرده که تائید نیمیشن؟ خیالی نیست لوتی یه بار دیگه مینویسیم: آرشیدای عزیزم، عروسک خاله، انشالله همیشه به شادی و گردش و خوشی . انشالله بهترین مسافرت های دنیا رو کنار بابایی و مامان مهربونت تجربه کنی. دوست داریم یه عالمه... پی نوشت: شرمنده به خدا اول این مطلب رو من حواسم نبود ، کودک درونمون اومده یه کم خط و نشون کشیده. ببخشید دیگه ما اونقدر درگیر درسیم که به تربیت کودک درونمون نمیرسیم. بووووووووووووووووووس
کیمیا
پاسخ
سلام به روی ماه کودک درونت خانوم دکتر،گلم یه نظربود تو مطلب ((دوباره بهار)که تاییدش کردم فدات شم،بازم ممنون و یه عالمه خم و راست واسه کیان جونم و مامان جونش،چاکر ماکریم ،نوکر پوکریم آججججی گلم