آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

خورشید آریایی

بدون عنوان

1393/6/26 9:34
نویسنده : کیمیا
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام من اومدم ...

چند روزی بود که نمیتونستم بیام و همش مشغول بودم حالا بگو چرا؟؟

جونم براتون بگه طفلکم آرشیدا سرما خوردگی بدی گرفته بود که تا چند روز تب خیلی وحشتناکی داشت که تا صبح از استرس نمیخوابیدم ،همش گریه همش بیقراریخستهحاضرم هزار بار خودم مریض شم اما آرشیدا نههههههه

خودمم دندون عقلمو کشیده بودم که تا دوروز واااااااای ....غمگین

هیچی نمیتونستم بخورم خیلی درد داشتم کل دهنم انگار زخم شده بود ،واسه همین تصمیم گرفتم دیگه گول حرف دندونپزشکا رو نخورم و اون سه تای مونده رو نگهشون دارم سکوت

خلاصه خدا رو شکر امروز هم آرشیدا جونم بهتر شد و هم خودمآرام

اینم چند تا از عکسای آرشیدا که دادم یکی از دوستای نی نی سایتی درستشون کرد:

 

پسندها (5)

نظرات (18)

بی باک
26 شهریور 93 9:40
سلام و درود من به عنوان مدیر مجله اینترنتی از شما دعوت میکنم تا به گروه نویسندگان ما بپیوندید. منتظر شما هستیم آدرس سایت:http://www.bibuk.ir آأرس تماس با ما در کمتر از 1 دقیقه:http://www.bibuk.ir/contact
مامانی غزل جون
27 شهریور 93 8:37
ای داد خدا بد نده عزیزم الان و سرما خوردگی؟؟؟؟!!!!!!!!! فدات شم ایشالله دیگه مریض نشی عزیزم عکس هات خیلی ماه شدن انگاری رفته آتلیه
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم اوهوم
الهه
27 شهریور 93 12:00
سلام عزیزم خوبید.خسته نباشید.خوشحال میشم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید و به خونه مجازی ما.موفق باشید.بدرود.
مامان نی نی
27 شهریور 93 12:07
سلام عزیزم خوبید.خسته نباشید.خوشحال میشم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید و به خونه مجازی ما.موفق باشید.بدرود.
کیمیا
پاسخ
عزیزم آدرساتون باز نمیکنه
مامان فاطمه
27 شهریور 93 17:59
شکر خدا که حالا بهترید؟
کیمیا
پاسخ
مرسی
پاری
29 شهریور 93 7:57
شکر خدا بهتر شدین...هم خودت و هم آرشیدا خانم که ماشالاه روز به روز خانم تر میشه.....
مامان فاطمه
29 شهریور 93 19:23
عزیزم خیلی ماه شدی.
کیمیا
پاسخ
مرسی خاله
مامان تبسم
30 شهریور 93 11:08
سلام کیمیا جان . خدارا شکر که الان بهتری عزیزم. چه عکسای قشنگی خبلب قشنگ شده مللوسک خاله
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم تبسم جون رو ببوس
مامی آتریسا جون
7 مهر 93 12:50
ایشالله که هر دوتون خوب خوب شده بیاشین عزیزم خیلی عکس ها رو خوشگل درس کرده دستش درد نکنه
مهدیه مامان تبسم
7 مهر 93 13:24
سلام . راستی کیمیا جون چطوری این عکسا رو درست کردی؟ میشه آدرس این دوستت رو به من بدی؟
پریسا مامان کیان
8 مهر 93 19:46
سلاااااااااااام بر کیمیای عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟ آرشیدای نازنین ما چطوره؟ ببخشید که دیر به دیر میام خدمتتون. خودت که شاغلی کیمیا جون و شاید بهتر از همه منو درک کنی. همیشه به وبلاگ سر میزنم و کارای قشنگ آرشیدا جونو میبینم. ولی شرمنده که همیشه فرصت نظر گذاشتن پیش نمیاد. دوستتون دارم. براتون آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم. به خدا میسپارمتون
کیمیا
پاسخ
مرسی پریسا جون شما همینطوری هم عزیزی با نظر یا بی نظر
مهدیه مامان تبسم
9 مهر 93 8:17
ممنونم
مامان فاطمه
11 مهر 93 9:43
کیمیا جون کم کار شدی.بی زودتر آپ کن.
مامان فاطمه
27 مهر 93 9:57
آرشیدا جون کجائی؟
مامانی غزل جون
1 آبان 93 11:19
کم پیدا شدی مامانی ما دلمون عکس های جدید آرشیدا جونو میخواد کجایییییییییی پسسسسسسسسسسس؟؟؟؟؟؟
کیمیا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که یادمون هستی ایشاله به زودی عکس میزارم
مامان فاطمه
7 آبان 93 10:22
کیمیا جون کجائی گلم.یه کوچولو هم بیا .دلمون برای خودت و آرشیدا حسابی تنگ شده.
الهه
17 آبان 93 12:49
سلام خوبید.چه قدر وبلاگتون خوشگله.راستی نیومدین تولدم.خوشحال میشم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید.دوستتون دارم
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم وبلاگتون برام باز نمیکنه لطف کن دوباره بزار مزاحمتون شم
سحر
7 دی 93 11:57
ماشالله به آرشیدا جون چه خوشگل و خواستنی شده. عزیزم شرمنده که دیر بهت سر زدم، این چند وقت خیلی سرم شلوغ بود. راستی یه خواهشی ازت دارم، تو جشنواره عکس نی نی وبلاگ میشه به خوهرزاده ام رای بدی؟ کدش 81 هست، لطفا کد 81 (هشتاد و یک) رو به شماره 1000891010 بفرست، ممنونم عزیزم.
کیمیا
پاسخ
مرسی سحر جونم چشم حتما رای میدم گلم