آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

خورشید آریایی

تولدآرشیداجونم

1393/3/7 9:47
نویسنده : کیمیا
208 بازدید
اشتراک گذاری

http://www.creativeprintables.org/uploads/6/3/4/3/6343807/6041558_orig.png

 

 

 

 

 

 

 

خیلی برنامه داشتیم واسه تولد خورشید خانوم ولی این اثاث کشی بی موقع همه چیو خراب کرد  به خاطر همین ترجیح دادم دو تا مهمونی کوچیک بگیرم

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

یکی واسه خانواده  بابا جون و یکی واسه خانواده خودمزبان

آخه خیلی شلوغ میشد و جمعیت زیاد میشدو دست و پامو گم میکردم واسه همین خواستم که تو دوشب باشه

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

شب اول که خانواده بابا فرشاد بودن اعم از :عمه های بابا و خاله ی بابا و پدر جون و مادر جون و عمه فائزه و عمو فرهاد ، آرشیدا خانوم ما از شدت خواب بد اخلاق شده بود و به هیچ عنوانم حاضر نبود جمع و ترک کنه و بخوابه و فقط نق میزد و بهونه منو میگرفت و منم که مشغول پذیرایی،واسه همون عکساش همه اخمالود و خواب آلود شد

 

cute sad smiley emoticon

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (10)

مامی آتریسا جون
1 خرداد 93 10:42
چه کیک خوشگلی عزیزم
مامان فاطمه
1 خرداد 93 19:39
خدا برات نگهش داره.دلم براش ضعف رفت.
کیمیا
پاسخ
قربونت برم عزیزم خدا خانم فاطمه روبرات نگه داره
مامان فاطمه
10 خرداد 93 9:21
چه خبره؟ منم رمز میخوام
کیمیا
پاسخ
عزیزم همون مطلب قبلیه فقط چون عکس خودم توش بود رمز گذاشتم
مهدیه مامان تبسم
11 خرداد 93 10:10
تولدت مبارک خانم گله
کیمیا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان فاطمه
12 خرداد 93 12:20
منم دلم رمز .
کیمیا
پاسخ
گذاشتم تو وبت عزیزم
مامان طاها
12 خرداد 93 16:01
من رمز میخوام
مامی آتریسا جون
12 خرداد 93 17:33
سلام کیمیا جون منم رمز می خوام
کیمیا
پاسخ
عزیزم گذاشتم تو وب آتریسا جون
مامان طاها کوچوله
13 خرداد 93 9:28
تولد تولد تولد جوجه خانوم مبارک (ببخشید که تاخیر داشتیم!)
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم
سحر
20 خرداد 93 12:11
سلام کیمیا جون، تولد آرشیدا جونو با تاخیر تبریک میگم، ببوس از طرف من دختر نازتو.
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردی
فایضه مامانِ عسل
22 تیر 93 23:37
ممنونم از حضورتون ... بازم بیاید پیشمون .... من لینکتون کردم .... خوشحال میشم جز لیست دوستاتون باشم
کیمیا
پاسخ
چشم با کمال میل لینکتون کردم