آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

خورشید آریایی

مروارید سفید

1392/10/8 10:52
نویسنده : کیمیا
312 بازدید
اشتراک گذاری

هوووووورررررراتشویقتشویقتشویق

بالاخره یه مروارید سفید کوچولو از تو صدف دهن آرشیدا کوچولو درومد...

خیلی هیجان داشت هیجانی تر از هر چیزی که فکرشو بکنی نیشخند

از بس  بالا و پایین پریدم که تو فکر کردی دارم باهات بازی میکنم و غش غش میخندیدیقهقههقهقههقهقهه

کلا دیروز خیلی پر هیجان بود تازه گوشاتم سوراخ کردیم و تو کلی گریه کردیزبان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

اكرم مامان رها
4 دی 92 10:07
واي واي خدايا مبارك باشه گل گلدون
کیمیا
پاسخ
مرسی خاله جونم
ژاله مامان آیدا
4 دی 92 18:43
مامان جون می تونی برای نی نی حلقه اسم ، آویز گیفت تولد ، ... خوشگل انتخاب کنی کافیه یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com آویز اتاق نی نی ، گیفت تولد ، تابلو ،... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار و آدرس سایت یا ایمیلتو برام بنویس ژاله مامان آیدا
کیمیا
پاسخ
کارتون عالیه ممنون حتما در اولین فرصت مزاحمتون میشم
پاری
7 دی 92 8:01
مبارکه......عروس بشه خوشگل خانم ایشالاه.
کیمیا
پاسخ
مرسی
مامان الینا
11 دی 92 15:27
مبارکه خصوصی[گل
کیمیا
پاسخ
مرسی خاله جون
خاله الهه مامان آدریان
16 دی 92 0:29
مبارک باشه مرواریدت عسل خانم. یعنی عاشق اون لاکت شدما
کیمیا
پاسخ
مرسی خاله جون
پریسا مامان کیان
20 دی 92 21:10
واااااااااااااااااای مبارکه عزیزم. کیمیا جون من عاشق دخترت شدم رفتتتتتتتتتتتت
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
مامان علیرضا
2 بهمن 92 9:15
واااای لاکشو برم من خوشمزه رو.
کیمیا
پاسخ
مهسا مامان طاها
4 بهمن 92 0:03
من هلاک اون لاکش شدم ماشاالله
کیمیا
پاسخ
مرسی خاله