آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

خورشید آریایی

فرنی خوردن آرشیدا

1392/8/16 10:34
نویسنده : کیمیا
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان ...

دیروزمنو بابا فرشاد بردیمت دکتر برا تغذیت و بهمون گفت  با اینکه هنوز شش ماهت تموم نشده ولی باید واسه اینکه بهتر رشد کنی دو تا آمپول ویتامین دی بزنی و باید شروع کنی به خوردن فرنی و سرلاک...

وای که چقدر منتظر روزی بودم که بهت فرنی بدم لبخندچه کیفی کردم وقتی اینو از دکتر شنیدمخنده

خلاصه از همونجا بردیمت خونه خاله فرح و آمپولتوزدناراحتقربون دختر گلم برم ک فقط یه کم گریه کردی و همین بابا فرشاد باهات بازی کرد خندیدی و درد آمپول از یادت رفتم،فدات بشم که انقدر قوی و صبوری مامان...ماچ

فرداشم با کلی ذوق و شوق برات فرنی درست کردم که نوش جونت کردیخوشمزهاما سرلاکو گذاشتم تا بابا از سرکاراومدو باهم بهت دادیم و کلی ذوق کرد و یه عالمه ازت عکس گرفت،اما وای که آخرشب دل درد گرفتی  گریه کردی گریهفکر کنم زیاد بهت داده بودمخجالت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا مامان طاها
2 دی 92 0:10
نوش جونت عزیزم