آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

خورشید آریایی

برگی از این دفتر...

1395/10/14 12:33
نویسنده : کیمیا
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام به دوست داشتنی ترین دوست های مجازیم...محبت

من حالم خوبه شکر خدااااا رو پاهام هستم به لطفشخجالت

حال دخترک هم خوبه خوبه و مثل آفتاب رو زندگیم میدرخشه همین میشه بهونه ی سرپا موندن گل آفتابگردونمحبت

بعد اون اتفاق خیلی چیزها تو من عوض شده مثلا بیشتر میخندم ،دست و دلبازتر شدم ،حسودی نمیکنم ،بیشتر خرید میکنم برا خودم ،کمترگریه میکنم ،حرص چیزای الکیو نمیخورم،جالب اینجاست عاشق همه ی آدما شدمزیباسکوتحتی اونایی که دوستم ندارنراضیکلا شیوه زندگیمو دارم تغییر میدم

دوست جونای خوبم ندا و فرزانه ممنون که همیشه نگرانم هستین خوشگلای من خیلی دوستتون دارم فداااااتون بشم من که از راه دور و ندیده انقدر انرژی مثبت هستین برااامبوسدوست دارم محکم بغلتون کنم، فرشته

این از منننننن

حالا از دخترک آریایی و عکسهاش

راستی رفته بودیم مشهدآرام

آرشیدا و رومیسادختر خاله

عشق همکاری در پخت کیک و پاشیدن آرد به اقصی نقاط خانه و سپس عکس گرفتن با آنعینک

ژست های مادر کشزیبا

دیگه خسته شدکچل

ممنون از توجهتون آراممحبت

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (13)

مامان ويهان جون
15 دی 95 12:33
انشالله هميشه سلامت و شاداب باشيد و درضمن زيارتتون قبول باشه
کیمیا
پاسخ
ممنون گلم خیلی لطف کردی اومدی
سیما
15 دی 95 17:03
امیدوارم که مشهد حسابی بهتون خوش گذشته باشه عکسهای دخملی هم خیلی خیلی خوشگله
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری ممنون که سر زدی
fatemeh
16 دی 95 9:33
کیمیا جون میتونم رمزتون را داشته باشم؟؟؟
عمه فروغ
21 دی 95 12:17
سلام کیمیا جان خوبی دوست جانم؟ خداروشکر بخاطر این حس و حال خوبتون و حال خوشتون حال دلت همیشه خوش و تنت همیشه سلامت عزیزم زیارتتون قبول حق باشه عزیزم هزارماشالله به این دختر ناز آریایی با ژست های خواستنیش. از طرف منم ببوسش
کیمیا
پاسخ
فدای مهربونیت دوستمشمام آرشیدای شیرین رو ببوس
هدیه
22 دی 95 20:25
سلام عزیزم زیارتتون قبول باشه و همیشه به شادی دخمل نازتون هم خدا حفظش کنه براتون
کیمیا
پاسخ
سلام هدیه جان ممنونم عزیزم
کیان
23 دی 95 8:37
زیارت قبول
کیمیا
پاسخ
کیان
19 بهمن 95 9:34
بهتون سر میزنما
کیمیا
پاسخ
منم همینطور
پارمیدا
27 بهمن 95 13:14
کیمیا جون عزیزم خوشحال شدم حالت بهتر شده و سرحالی. ببخش دیر متوجه شدم پست جدید گذاشتی. زیارتتم قبول باشه. اما ماشالاه به آرشیدای خوشگلمون. ماشالاه خانمی شده برای خودش. اسفند یادت نره براش دود کنی.....خوشگل ، ناز ، دوست داشتنی مثل مامانش. مراقب خودتون باشین.
کیمیا
پاسخ
مرسی ممنون لطف دارین.خیلی وقت بود سر نزدین نگرانتون شدم .دخترای گلتون خوبن؟در جواب پ خ : کیه که قدر بدونه
fatemeh
5 اسفند 95 10:39
کیمیا جون بیشتر از عکس های ارشیدا بزار.خیلی نازه
کیمیا
پاسخ
چشات ناز میبینه گلم
هانیل
15 اسفند 95 11:17
سلام زیارتتون قبول.چه عکس های قشنگی همیشه سالم و خوشحال باشین
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیز دلم لطف داری
کیان
26 اسفند 95 16:22
آرشیدا جان پیشاپیش سال نو مبارک
کیمیا
پاسخ
فدات کیان جون ایشااله سال خوبی داشته باشی
مامان صدرا
16 فروردین 96 18:27
سلام خانومی زیارتتون قبول باشه ماشالله هزار ماشالله دخمل نازی دارین
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم به پای گل پسر شما نمیرسه
مامانی غزل جون
31 اردیبهشت 96 21:01
عزیزمممم چه خاااانمی شدهههه بووووووس به روی ماه مادر ودختر خوشکل
کیمیا
پاسخ
قربونت برم عزیزم بوس برای غزل جوون