آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خورشید آریایی

بعد از مدتی...

1394/8/10 12:25
نویسنده : کیمیا
506 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام سلاااام

دلم خیلی براتون تنگ شده بود دوستانم محبت

این چند ماهی که نبودم نه این که نباشم بودم ولی حسم نبودسکوتواقعیتو گفتمسکوت

بعضی از وقتا آدم یجوراییش میشه انگار زنده ای ولی تو این دنیا نیستی فکرت میخواد یکاری رو انجام بده اما دستات گوش به حرفش نمیده نمیدونم برا شمام پیش اومده یا نه مدیونید فکر کنید افسردگی داشتم قهر

دفترمون که اینترانتی شد اول همه سایتاغیر فعال شد و در آخر هم نی نی سایت که البته بدم نشد خیلی غرق شده بودم تو نی نی سایت و دردو دلای خانما،بد جوری منفی باف شده بودم حالا که فکر میکنم میبینم بدم نشد..ولی همش میترسم بفهمن نی نی وبلاگم وجود داره بزنن اینم قطع کنن نامرداسوت

اوضاع کاسبی هم که چندان خوب نیست نی نی سایتم که نداریم  هوا هم که دلگیر و بارونی خلاصه برآن شدم که بیام نی نی وبلاگراضی

این چند مدت خیلی زیر پوستی وبلاگ دوستان میرفتم و نامحسوس مطالبو میخوندم مثل اونایی که میگردن وب فیلتر کننچشمک

بله بچه هااااااااااا ،جونم براتون بگه ...

دخترک تقریبا دو سال و نیمه شده با شروع فصل پاییز که الان دو ماه گذشته ماهی یبار سرما خورده و الان هم سخت مریضه ،طفلی بچم صبحی چه گریه ای پشت سرم میکرد که نرم سرکاردلشکسته

مادر شوهر جان همش میگه به بچه سرما دادی باززززززززززززززززسوتمنم همش میگم واااااااااااسوتمگه من ویرووسمکچل

خونمون هم جابجا کردیم یعنی اسباب کشی کردیم رفتیم خونه خودمون مسکن مهر،هر روز هم آرشیدا میگه مامان لباساتو بپوش آماده شو با هم بریم خونه قبلیمون من اینجا رو دوست ندارم منم میگم : مامان خونه قبلیه مال ما نبود یه کسای دیگه اومدن اونجا میگه خوب بابا رو ببریم بیرونشون کنه ما بریم اونجاعینکخلاصه به قول قدیمیای الموت، هنوز تو این خونه دلشو زمین نذاشتهآراماین خونه هم بدک نیست نمیدونم چرا چپ افتاده باهاشخنده

و در پایان چند تا عکس از دخترک اریایی من

پسندها (4)

نظرات (4)

پارمیدا
16 آبان 94 14:13
اولا خیلی خیلی مبارکه خونه جدیدتون و انشالاه که همیشه اتفاقات خوب خوب براتون توی زندگی بیفته و لحظات شاد و بیاد ماندنی توی خونه جدید داشته باشین دوما این ناز خانم ماشاله بزرگ شده و بزنم به تخته خوشگل....خیلی مراقبش باشین که زیاد سرما نخوره
کیمیا
پاسخ
ممنونم مرسی
مامان فاطمه
17 آبان 94 13:30
وااای.کیمیا من این پست رو ندیده بودم. منزل جدید مبارک.انشالله براتون پر از شادی باشه. و توی خونه دلتون گرم باشه.از طرف من آرشیدا رو ببوس و بگو خاله دوست داره.
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیز دلم فدات بشم
عمه فروغ
10 آذر 94 11:19
بلا به دور باشه از آرشیدا ان شاا.. که همیشه تنش سالم باشه و امیدوارم که الان حالش خوب باشه به به منزل نو مبارک ان اشا.. که روزهای خوبی رو در منزل جدید سپری کنید ای جانم چقدر هم خانوم شده آرشیدا گلی کیمیا جون با افتخار لینکتون کردم
کیمیا
پاسخ
ممنون از محبتت گلم
مامان حلما
7 دی 94 12:22
مبارکه خونه جدیدتون و انشالاه که همیشه اتفاقاهای خوبی براتون توی زندگی بیفته و لحظات شاد و بیاد ماندنی توی خونه جدید داشته باشین همیشه چه دختر نازی ماشاالله واقعا منم همین طورم فر هزارتا کار میخواد انجام بده دستم نه زمستونو دوست ندارم دلم میگیره الودگی خستگی
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونم خدا دختر گلتو برات نگه داره با دلگیری زمستون کاملا موافقم