آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خورشید آریایی

اینجا همه چی در همه

1394/3/18 11:01
نویسنده : کیمیا
543 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح که از خواب بیدار شدم انگار تو یه شهر دیگه بودم بس که هوا خنک و دلچسب بود،فشار آبم خیلی خوب بودخندونکچند روزی بود از گرما داشتیم میپختیم و آبم خیلی کم داشتیم ،خلاصه خدا رو شکر...

سایت 8 پیک که برا آپلود عکسه یه مدت خراب بود و اینترنت منم فقط همون سایتو باز میکرد ،میخواستم بیام برا تولد آرشیدا عکس بزارم که اونم نمیشدعصبانی

امسال تولد آرشیدا رو عصر گرفتم مهمونام همه خانوم بودن و بچه...

چند روز پیش یهو دیدم آرشیدا مشغول پاک کردن عکسای تولدشه تا رسیدم که دیگه 90درصد عکسا پاک شده بودنسکوتعکس میز عصرونه و دسرها کلا پاک شده بود و بیشتر عکسایی که گرفته بودم از خودش و نی نی هاغمگینواقعا اون لحظه دوست داشتم گریه کنمگریه

چند روزی هم رفته بودیم به ((سرزمین زیبای من الموت)) برای فرار از گرمای شهرمون و حال و هوا عوض کردن...

دخترکم هر روز شیرین زبونتر و عاقل تر میشه ،یه سوالی که اینروزا مدام از من میپرسه اینه:مامان همه نی نیا مامان کیمیا دارن؟؟تعجبخنده

سوره توحید و کوثر هم یاد گرفته+چند تا شعر

حالا چند تا عکس نه چندان با کیفیت که مونده از تولدش و الموت میزارم

لباسشو خودم دوختمزیبا

تارو لات الموت:

 

 

پسندها (4)

نظرات (10)

پاری
18 خرداد 94 15:33
ماشالاه به این دختر...برای خودش خانمی شده
کیمیا
پاسخ
ممنونم
عشق یعنی...
19 خرداد 94 9:09
ای جونم . عزیزم تولدش مبارک . این شاله که همیشه صحیح و سالم باشه و هر سال براش تولد بگیرید چه قدر حیف شده که عکس ها رو پاک کرده واقعا حال ادم گرفته میشه. از مهمون هاتون کسی عکس خودش نگرفته که ازشون بگیری. واقعا حیف بوده. اما بازهم خدا رو شکر که همین چند تا مونده . عجب هنرمندی هستی شما . لباس اش خیلی خوشگله
کیمیا
پاسخ
مرسی قفل جونم آره خیلی حیف شد مهمونا از هر کی پرسیدم گفتن ما بیحجابیم تو عکس.واقعا حالم گرفته ست... چقدرم حیف شد که من نمیتونم تو وبلاگت کامنت بزارم
مامی آتریسا جون
20 خرداد 94 9:47
تولدت مبارک باشه عزیز دلم کیمیا جون، چقدر حیف شده، درک میکنم عزیزم؛ عکس های منم یه سری پاک شد؛ واسه تولد خودم بود تا دو سه روز اینقدر ناراحت بودم که نگو لباس نازیه، خیلی قشنگه
کیمیا
پاسخ
مرسی سعیده جون،انقدر ناراحتم که نگو
هدیه
23 خرداد 94 11:41
واییییییییییییییییی چه کوچولوی نازی خدا حفظش کنه تولدش مبارک ان شالله جشن عروسیشو بگیری مامان خانمی
کیمیا
پاسخ
فدای تو هدیه جون
حنانه
23 خرداد 94 11:51
ای جونم ارشیدا قشنگه خاله الهی قربونت برم چه مامان هنرمندی داری هزار ماشالله
کیمیا
پاسخ
مرسی حنانه جونم
مهدیه مامان تبسم
24 خرداد 94 16:56
تولدت مبارک آرشیدا جان
کیمیا
پاسخ
مرسی خاله جون لطف کردی
مامان نی نی
27 خرداد 94 12:51
سلام عزیزم.تولدت مبارک
کیمیا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان طاها
18 تیر 94 11:35
تولدت مبارک عزیزم. همیشه به گردش و شادی
مامان فاطمه
1 شهریور 94 17:34
سلام کیمیا.کجاییی گلم؟بیا دلمون برای آرشیدا تنگ شده گلم.
مامان نی نی
20 مهر 94 9:32
سلام خوبید،کجایید کم پیدایید؟دلمون تنگتون شده.