آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خورشید آریایی

خدایا ممنون که اجازه دادی مادر باشم...

1394/2/31 11:05
نویسنده : کیمیا
829 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک گل زیبایم...

رویای کودکیم مهر مادری بود در عروسکبازیهایم و مادری کردن برای عروسکهایم...

یک یک را در آغوش میفشردمو بوسه هایم را نثار گونه های سردشان میکردم و دلخوش بودم به نگاه یخ زده و پولکیشان....

حس میکردم وقتی در آغوشمند نگاهشان براق تر است و تنشان گرم تر ...که این گرمای تن کودکانه ام بود و تلالو خورشید وار نگاه مادرانه ام بر روی عروسکهای پلاستیکیم...

سالها سپری گشت ...

اکنون یک مادرم با تمام ترس ها ،سرگردانی ها ،نگران ها،ورای همه اینها عشق

 

مااااااادررررر چه خوش الحان است نغمه ی لالایی هر هجایش "م ا د ر"

 

 

پسندها (3)

نظرات (8)

عمه فروغ
31 اردیبهشت 94 11:33
تولد تولد تولدت مباااااااااااااااااااااارکآرشیدا جونم 2 بهار زندگیت مبارک 100 سال به این سال ها ان شاا.. همیشه سلامت و شاد باشی
کیمیا
پاسخ
عزیزم مرسی لطف کردی آرشیدا جونو ببوس از طرفم
مامان فاطمه
31 اردیبهشت 94 21:24
تولدت مبارک آرشیدا جان.ان شالله 120 ساله شی.دوست دارم عروسکم.
کیمیا
پاسخ
مرسی خاله جون لطف کردی
عشق یعنی...
2 خرداد 94 13:17
ای جووووووووووووووونم تولدت مبارک
کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردی ،کد امنیتی نظرات وبلاگت برا من ارور میده الان دو ماهه میخوام برات نظر بزارم نمیشه
پاری
3 خرداد 94 7:41
تولدش مبارک خوشگل خانم
کیمیا
پاسخ
مرسی لطف کردین راستی من نمیتونم براتون پیام بزارم
nilia
4 خرداد 94 12:11
سلام دوست نی نی وبلاگیم میشه به من در جشنواره نی نی طبیعت رای بدی مرسی لطفا عدد 1 رو به 1000891010 sms کن مرسییییییییی
مامی آتریسا جون
4 خرداد 94 16:17
عزیز دلم تولدت مبارک باشه گلمایشالله 200 ساله بشی خانوووومم
کیمیا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردی آتریسا جونو ببوس
مامانی غزل جون
5 خرداد 94 8:22
تولدت مبااااااااااااااااااااارک عزیزممممممممممممممم میبوسمت هزاااااااااااااااااار تا
کیمیا
پاسخ
مرسی گلم لطف کردی غزل جونو ببوس
عشق یعنی...
6 خرداد 94 9:29
متاسفانه بلاگفا یه مدت طولانیه که قطع شده منم خیلی ناراحتم
کیمیا
پاسخ
عزیزم بیا نی نی وبلاگ خوب دوستاتم بیشتر میشن